28 oktober 2015

Fylla år, en årlig tradition jag har så här kring hösten.

Att fylla år förlorade sin charm för några år sedan. Jag har varit 27 i snart en vecka nu och tycker processen att bli äldre är stressande och jobbig; tid som flyger förbi och aldrig kommer åter. Med detta sagt så blev jag dock påmind på allra bästa sätt att det ju faktiskt är väldigt kul att fylla år också, trots att den ljuva ungdomen seglar förbi. I söndags blev jag nämligen firad utav Emelie och Mattias. De hade dukat upp ett supermysigt bord fullt av godsaker och paket, och bilderna nedan ger inte riktigt en rättvis bild för hur otroligt höstmysigt de hade pyntat för lilla mig. ♥


Omnomnom...


...nomnomnom!


Sötaste höstkattsomslagspappret någonsin? :3


Redo att hugga in på allting!


Ett parti födelsedags-King of Tokyo. Det var länge sedan vi spelade
sist. Jag förlorade stenhårt men shit vad fint och mysigt KoT är ändå! :)



Mattias vann med bravur, men hans kära Alienoid
åkte ändå på fett med stryk!


Så här tjock och glad var jag efter en underbar 
pastasås på kräftor och crème fraîche, mumsig
marängsuisse och på tok för mycket chips! :3

Här är alla fina saker jag fått ifrån hela familjen! :D



-Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar